اینجا جو هنوز فرانسوی ست...

پسر خاله تمام آدمهای شهر

اینجا جو هنوز فرانسوی ست...

پسر خاله تمام آدمهای شهر

...

نظرات 9 + ارسال نظر
سرباز انقلاب شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:54 ب.ظ http://sarben.blogfa.com

http://sarben.blogfa.com
سلام
آغاز نمایش یک فیلم توقیفی را در سرباز انقلاب بخوانید
برای تبادل لینک در همین مطلب نظر بدهید

حسام دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:32 ب.ظ http://www.notefalse.blogfa.com

.../

الناز دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:52 ب.ظ http://www.barangoone.blogfa.com

چی شد در اومدی از اون نگاه های ساکن و عمیقت ؟

میخوام توی این جو فرانسویت معلق بشم . پس بساز

جو رو پسر خاله جان .

absolution چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:14 ب.ظ http://www.absolution.blogsky.com

زندگانی ات مبارک!!

eeblisss چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ب.ظ

دوباره کنار آب زیر ستاره هایم خوشحال از اینکه تو بهترین 3 ماه سالیم تنها مشکل اینه که فقط تو فشار خوابیم همه چی عالیه ولی اگه بزار پاییز چرا میره جلو اول مهر متنفرم از ته دل من از اول مهر میخوام مس شم بکنم خدارو نگا انقدر بکشم تا که بدم ششارو بگا چون من میلیم میلی میرم مگم دیونم پس شب بمون پیشم تنها نشو چون میدونم دوست داری این اخلاقمو من و تو توی تخت روی هم روی بنگ نر شمع با نور کم فردارو بی خیال پس امروز من و تو دوست خودمون بکروس هر ماه هر سال برگا رنگ میگیره یه چند ماه سبز و برگای زرد میمیرن تابستون رفت توی خماری روز منم معتاد کوکائین ولی زیر گریه ی پاییز خیس نمی شیم زمستونم سوز داره میریم پیست بیزینگ بهارم که هوا ابر فقط بوی خوب داره که داره به ما میگه تابستون تور داره ولی .....................................................
باید مواظب باشی now اب میشی مثل کرومل فردا سقفش دنیا دو روزه هر شبش دنیا کوچیکه این دختره هم بازیم هر جا میره برنامه برف بازیه چند ماهی میدونه شب با کیه من برم اونم تنها میشه تو فکرش منم تو نگاش فرصت شب میخواد بده لب لیدو کوکا تا به نصف شب زدن تموم میشه با یه چشم به هم زدند ولی اگه خورشید نره تا آخر عمر اینجا خوش میگزره حتا روزی نیان برگای خیس زندگی میکنیم ما با فردایی نیست
حس میکنیم سکسی شدیم روی موجای مکزیکویم لم دادیم روی شنای ساحل دریارو میدیدم توی اون چشای زاقت میگم او لالا برم قربون اون پاها ته شهریور میباره زرد آلو میخوریم و میکنیمو میکونیمو برف پارو عشق همین زندگیمون میخوام قر بدی روم در گوشم بگی کس خوار زندگیمون میاد روزی که دو تایی میمونیم خمار یه بوس دیگه تا به اون روز زیر صدای تابستون وقتی پام زیر سر بالش بود ولی تا اون ماه هر چی بگی بهونست اسمونمونم مث مدیترانست..................................
.............................................
نگاها رو من و تو بود....
نگاها رو من و تو بود این عروسی همه تو کف این جکوزی تو میگرفتی دستت قوطی منم کفش کمر کلا سبز و قرمزهر روز میدیم 7 صب بات تنت نرم و رنگ شکلات نمیکردمت از بدنم جدا تن تو بود گرمتر از سونا اما برگا همه ریختن ولی شاخه هست کم کم باید بارو بست باید برگردیم خون هامون ساک بدست چیزی که مونده یه خاطرست الان بغلت کنم بینمون کاپشن کاش بشه این برگا زودتر اب بشه چون من فکرم لب ساحل باید 9 ماه وایسم عین زن حامله.........................................
..........................................
...............................
.......................
................
..........
......
...
..
.
خواهشمند است این همه زحمت تایپ شده خونده شوه ....

با تشکر میلاد


بذار دستاتو ببوسم

eeblisss شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:01 ق.ظ

من نوکرتم داداش به یاد خونه ایرجنا زدم واست حال کنی..

داش مبارک قاسم و میگم

2 شنبه دارم میام واسه شیرینی..

بعدشم الموت.

eeblisss شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:07 ب.ظ

توجه توجه

آقا ۳ شنبه

آزادی

قزوین

الموت

کوشک

طبقه بالا

(با قلیون) چیزای دیگه ای هم هست

هر کسی بیاد خوشحال میشیم ..

کسی هم که می خواهد بیاید فرم رضایت نامه را در زیر دانلود کرده و پر نموده و به ما تحویل دهند.

از اوردن هر گونه مواد مخدر _ سیگاری _ شیشه _ کراک و مشروبات توجه داشته باشید..

رضایت نامه

لینک کمکی

در صورت مشکل به پشتیبانی شبکه

تماس بگیرید:09355284902

با تشکر.


فروغ چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:28 ب.ظ

این پستتو دوس دارم

تو دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:34 ق.ظ http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

این سکوت بعد از نحسیه...؟

یک مداراست با خودم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد